byggom.blogg.se

Följ med mitt intresse om inredning och renovering

Skärpning!!

Publicerad 2013-04-17 15:14:31 i Allmänt,

Hej! 
nu måste jag skärpa mig dock har jag gjort två inlägg precis men såg att jag har gjort något inlägg för nån månad sen något som bloggen egentligen inte ska handla om, men nu tar vi ett nytt försök att blogga om det jag är mest intresserad om. 
Har hunnit investera olika saker sen jag sist blogga och allt kommer upp eftersom. Sen en annan sak jag ska skriva i bloggen är resor! Kommer blir bli Stockholm/Oxelösund/Ullared trip nästa månad, alltså om 3 veckor ca. I sommar kommer jag även ha semester som kommer säkerligen hända spännande resa till Tingsryd och Värnamo, sedan i November blir det att dra iväg till Göteboroch se Nickelback och sist men inte minst en 2veckors lång semester i Januari till dominikansk republiken. Ska försöka skriva om alla resor och skriva vad jag tycker om dessa platser. 
Tack o puss för mild dena gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela